Jak se shání návštěvníci?
Každý, kdo chce něčeho dosáhnout na internetu, tu musí samozřejmě v první řadě něco nabízet. Jenže ten, kdo by si myslel, že to nabídkou může skončit, by se šeredně spletl. Ani to, že někdo na internetu nabídne to nejlepší za nejvýhodnější cenu a za nejvýhodnějších podmínek, nemusí ještě vůbec nic znamenat. Není totiž ani zdaleka tak důležitá kvalita toho, co se nabízí, i když i tato je podstatná, daleko větší význam má to, co lidé při hledání na internetu objeví.
Když je tu totiž skvělá nabídka, o které vůbec nikdo nic neví, a třeba i docela nezajímavá nabídka, kterou lehce najde každý, pro co z toho se lidé rozhodnou? Pochopitelně pro to, co najdou. Nemohou ztrácet moře času hledáním něčeho, o čem ani nevědí, zda to existuje a zda je to lepší než to, co se jim strká pomalu až pod nos.
A tak nemusí být na internetu nejúspěšnější ti, kdo nabízejí to nejdokonalejší. Úspěchy tu mohou slavit i jejich daleko horší konkurenti. To ale jedině v závislosti na tom, zda ti posledně zmínění na rozdíl od jejich dokonalejších konkurentů využívají služeb SEO, tedy optimalizace pro internetové vyhledávače.
Když si někdo nechá svůj web optimalizovat, zmizí z tohoto ledacos, co se internetovým vyhledávačům nelíbí. Web je optimalizací zdokonalen, internetové vyhledávače ho tedy upřednostní před jinými alternativami a zobrazí ho hledající internetové veřejnosti výhodněji, a rázem je takový web navštěvovanější, což je prvním předpokladem pro jeho úspěšnost.
A když už se má optimalizovat, pak je lepší nechat to na odbornících. Protože ti nejlépe vědí, jak třeba na volbu klíčových slov, jak na linkbuilding, copywriting a další záležitosti, jež se optimalizace dotýkají. A s takovou odbornou pomocí už pak každý web významně zvýší své naděje na úspěch. Na to, co se od něj na internetu logicky očekává a bez čeho nemá smysl ho provozovat.