Nový update „Fred“

Od včerejšího rána SEO komunita pozorně sleduje změny, které Google zatím nepotvrdil a které se týkají ohodnocení webových stránek. Podle prvních ukazatelů se změny týkají především kvality odkazů a jejich vlivu na celkové hodnocení.

Předešlé změny

Mělo by se jednat o update týkající se spamu, který pracuje s odkazy, jejich kvalitou a propojením. Posledním updatem, který se týkal tohoto tématu, byl update ze začátku února, který Google také nepotvrdil.

Do kategorie nepotvrzených patří i velký update týkající se kvality obsahu, který vyšel 7. února. Tento trend nasvědčuje, že Google nerad informuje o nových změnách a že se snaží držet svoje algoritmy pod pokličkou. I přes to, že společnost updaty nepotvrdila, existuje mnoho důkazů a hlášení, že změny se promítají do výsledků již nyní.

Jedním z ukazatelů provedených změn jsou i samotné nástroje Googlu, které ukazují kolísající statistiky a tím upozorňují na změny v algoritmech. Další náznaky přichází i ze samotné komunity, která hlásí rozdílné hodnocení i nezvyklé umístění.

Vyjádření Googlu

Celá komunita vyčkává, jak se Google k situaci postaví a zda vydá prohlášení, ve kterém by přiblížil nový update, jeho funkce a hlavně dopad na aktuální vývoj SEO optimalizace.

Případné vyjádření se k nám pravděpodobně dostane prostřednictvím Twitteru, kde se již objevily otázky směřující na zástupce Googlu z oblasti vyhledávání.

O změnách a spekulacích, které se objevily, si můžete přečíst zde.

Nechte se překvapit, zda si Google připravil rozsáhlejší update, který výrazně změní pozici odkazů v SEO optimalizaci nebo zda se jedná o menší úpravy, které nebudou mít velký vliv fungování celého procesu.